De traagste trein op de heetste plek te wereld

16 juli 2010 - Djibouti City, Djibouti

We zijn in Djibouti! De treinreis was werkelijk een hel, maar uiteindelijk hebben we het gehaald, al was het niet met de trein! maar met een bus en nog een bus... maar met bijna 24uur vertraging kwamen we aan.

Nu zitten we in Djibouti city waar het echt verschrikkelijk warm is, zonder airco kun je hier niet slapen!

Vandaag hebben we gedoken in de rode zee! helemaal geweldig hoor!

Morgen gaan we met een 4x4 naar Lac Assal met chaufeur en gids.

het laagst gelegen meer op aarde met een grote zoutvlakte eromheen! dus dat word weer verschrikkelijk warm!

Maandag vliegen we met Kenian Airways terug naar Addis waar we dan nog vijf dagen hebben voor we doorvliegen naar Amsterdam!

We hebben nu wel het gevoel Ethiopie gezien te hebben erg genoten maar ook wel weer zin in Nederland hoor!

Kunnen we samen de nederlaag tegen Spanje wegdrinken... :(

Misschien volgt er nog een update vanuit Addis, en anders zouden jullie moeten wachten tot we terug in Nederland zijn!

Tot snel x Janneke en Marijn en van Jessie!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. joopenellie:
    18 juli 2010
    hoi janneke en marijn een goed reis terug naar nederland en we zie jullie mischien 1 augustus wel bij jullie ma en pa op de verjaardag welkom thuis namens mijn en joop
  2. Dries en Ine:
    18 juli 2010
    Leuke en interessante verhalen; we hebben alles gelezen en alle foto's gezien. Wij zijn benieuwd naar de verhalen die jullie zelf nog te vertellen hebben. Nog enkele mooie dagen en een voorspoedige terugreis.

Tot snel,
    Dries en Ine
  3. Frans Kroon:
    21 juli 2010
    Jammer, geen (duik) foto's? Wat een perfecte tocht lijkt me zo helemaal naar Djibouti en na zo een toeristisch enerverende treinreis lijkt het me fijn om weer in Nederland te zijn! :-)
    Goede terugreis en geniet van Lake Assal en het afscheid in Addis! Ga jullie zonnig en gezond zien, tot gauw, Pa.
  4. Bart Kroon:
    23 juli 2010
    Het was fantastisch al jullie reisverhalen en foto's!! Het zit er weer bijna op voor jullie. Hele goede reis terug en we zien elkaar weer!!
    Liefs, Kas, Jet en Bart