Bahir Dar, Lake Tana en dan naar Lalibela

18 april 2010 - Bahir Dar, Ethiopië

Hallo daar!

Even een korte update.

We zitten nu nog in Bahir dar en zijn gister met een boot Lake Tana op geweest en daar een aantal kerken bekeken. erg veel en vooral mooie foto’s gemaakt. Tis echt tropen hier en bloedheet.
Vandaag naar de blue nile falls! een wandeling gemaakt via de portugese bridge via de falls gelopen en toen met een bootje de Nijl over gestoken. was echt erg mooi daar.natuur etc! veel foto’s gemaakt!
Morgen of eigenlijk vannacht 3:00 AM vertrekken we met een minibus naar Lalibela daar komen we dan ergens in de middag aan. we zullen zien.
Zo zijn we ook met de minibus van addis naar Bahir Dar gekomen 9 uur met 17 personen in een warm Toyota-busje waar in Nederland maar 9 personen in mogen.

Tijdens onze boottocht over het Tana-Lake hebben we op de boot ( met slecht 6 personen) een nederlands stel ontmoet die ook met ons naar Lalibela gaan vannacht en misschien dat we zelfs na twee dagen Lalibela samen in weer een andere minibus terug naar Addis reizen.
maar als de tickets niet te duur zijn nemen zij een vliegtuig. dus we zullen zien.

uploaden van foto’s is echt erg lastig hier ik zal proberen volgende week in Addis wat foto’s te posten.

groeten van Janneke en Marijn

Van reisblog naar fotoboek